Sabtu, 2 Mei 2009

MeMbeR saya KaweN..=)


Assalamualikum…emm da lama sangat tak menaip untuk blog nie..kali ni saya nak tulis pasal member dalam batch saya yang kawen. Kepada kawan-kawan shira diluar sana undilah dia. Hehe tak da kaitan betul..emm untuk pengetahuan, shira dah kawen. Apa-apa pun saya dan kengkawan wish SELAMAT PENGANTIN BARU. Semoga kekal hingga akhir hayat. Tak boley la cakap hingga anak cucu, nanti kang dah bercucu cerai-berai susah pulak. Haru biru tu.hehe

Tarikh keramat tu semalam, 2 may 2009. Alhadulillah dapat jugak saya bersama angkatan saya hadir. Bukan senang nak tengok member dalam batch kita pecah tradisi.dah la jadi orang first pulak 2 yang kawen dulu.hehe. orang kata member2 kawen baek pegi, yala amik berkat. Haha. Suka2 ja sebenarnya…

Rasanya member2 kelas berapa kerat je pegi. Ramai yang d0k jauh. Semuanya sampaikan salam dan doa untuk kebahagian buat pasangan pengantin ja la. Apatah lagi kalau doa yang dikirimkan tu ikhlas. Hmm bahagia la pasangan pengantin kita tu.Hehe.

Cun betul pengantin kita. Sebelum di touchup pon memang lawa. Inikan pulak lepas kena tempek macam2. tempek bukan bagi hodoh tapi sebaliknya. Memang lawa la. Adik saya kata nampak macam pelakon pempuan dalam satu cerita 2, tak tau cerita apa. Juliana Banos. Drama melayu tak layan pon. Tengok gtu2 je. Asal sedap layan. Itu pasal tak tau tajuk drama ke filem ke.

Lepas nie merasa pulak nasi minyak rahimah. 13 jun 2009 insyaAllah. Nak pegi jugak, tapi kad kendurinya belum dapat. Member2 poly batch saya dah kawen, sekarang ni tunggu member sekolah islah la pulak, nak tengok jugak siapa yang nak mulakan dulu. Hehe. Tak sabar rasanya. Tapi yang pastinya bukan saya kot..keh3

p/s to shira : fa nak mnx izin nie letak gaMbaq shira. Hehe.
to mmber2 poly saya : shira dah selesai, haMpa suma bila lagi?? hahaha

4 ulasan:

  1. kpd fa: awk tu bila lagi?kawen awal tanda kuat iman

    BalasPadam
  2. emm sy tunggu j0doh sy..
    klu tetiba dia muncul, sy kawen la..keh3

    BalasPadam
  3. keh3..
    ang tu mmg gatal...
    weii...
    ak nk amk pic...

    BalasPadam
  4. amboi...xsayang mulut bt0l budak nie..
    nak kna rotan neh..hihi
    biaq la nak gatai pon, bkan ganggu sesapa..
    hahaha =p
    ambik la bad eiii...
    fa ltak 1 ja, yg lelain gamba fa ngan shira..

    BalasPadam